Hva gjør jeg hvis jeg ikke kan bruke billettene mine?

Kjøpte billetter blir ikke refundert. Dette gjelder både ved kjøp på internett og i billettluka. Det er ingen angrerett på billettkjøp jfr. angrerettloven § 19.

Bytt tidspunkt

Hvis en film eller forestilling spilles flere ganger, kan du kontakte oss for å bytte til et annet tidspunkt.

Gi bort, eller selg billettene dine til noen andre

Du kan selge eller gi bort billettene dine. Det er ulovlig å selge billetter dyrere enn det du selv betalte.

I noen tilfeller sender vi ut viktig informasjon i forkant av arrangement, venligst videreformidle til de som skal benytte billettene.

 

 

Hva skjer hvis forestillingen blir avlyst?

Kino

Hvis Namsos Kino avlyser en kinoforestilling refunderer vi alle solgte billetter. 

Kulturarrangement

Vilkår for refusjon bestemmes av arrangør i hvert enkelt tilfelle, men normal praksis ved avlyst forestilling er at alle billetter refunderes så fort som mulig.

 

Hva gjør jeg når forestillingen ble avlyst?

Digitale billetter

Internettbilletter refunderes automatisk. Med mindre vi kontakter deg med spørsmål, trenger du ikke foreta deg noe. Du mottar en bekreftelse på e-post fra vår samarbeidspartner eBillett når refusjonen er behandlet, her får du også detaljene rundt når pengene er tilbake på konto.

Fysiske billetter

Hvis du har kjøpt billett over disk hos oss, ber vi deg ta kontakt med oss for å avtale refusjon. Du kan møte opp med billettene dine i vår billettekspedisjon på Namsos Kino, eller sende oss en e-post med følgende opplysninger: 

  • Navn
  • Adresse
  • Kontonummer 
  • Kvittering/bilde/kopi av billettene